wtorek, 28 lipca 2015

Prolog.

Młody, niewinny student literatury Harry Styles jedzie w zastępstwie współlokatorki przeprowadzić wywiad dla gazety studenckiej z przystojnym i zamożnym Louisem Tomlinsonem. Mężczyzna od początku spotkania fascynuje go i onieśmiela. W powietrzu wisi coś elektryzującego, czego chłopak nie potrafi nazwać. Z prawdziwą ulgą kończy rozmowę i postanawia zapomnieć o intrygującym mężczyźnie. Plan jednak się nie powodzi, ponieważ Louis Tomlinson zjawia się nazajutrz w sklepie, w którym Harry pracuje. Przypadek? I do tego proponuje kolejne spotkanie. W tym miejscu kończy się love story, choć młody, niedoświadczony chłopak nie wie jeszcze, że Louis Tomlinson opętany jest potrzebą sprawowania nad wszystkim kontroli i że pragnie jego na własnych, dość niezwykłych warunkach.

Czy chłopak podpisze tajemniczą umowę, której warunki napawają go strachem i fascynacją? Jaki sekret skrywa przeszłość Louisa i jak wielką władzę mają drzemiące w nim demony? 

Zapraszamy na niesamowity fan fiction o Larrym! Mamy nadzieję że wam się spodoba! I zapraszamy do dalszego czytania kolejnych rozdziałów i obserwowania bloga! xxx

4 komentarze:

  1. Hej 😉 swietny pomysl na ff!
    Prolog mi sie podoba. 😃
    Moglybyscie mnie informowac o rozdzialach na tt?
    @andrejjj99

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się ciekawie! Powiadamiajcie mnie jak mozecie o rozdziałach u mnie na instagramie - 96pingvin ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada (:💙💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Coś w stylu mojego ukochanego filmu „Piędziesiąt twarzy Greya". Idę czytać dalej.
    Esme Anne Cullen

    OdpowiedzUsuń